Ana SayfaBizden HaberlerGençlik Treni Günlüğü – Çağrı Acar

Gençlik Treni Günlüğü – Çağrı Acar

İlk durağımız dervişler şehri Konya. Hz. Mevlana müzesinde ruhlarımızı rahatlatan, dünya telaşını unutturan tarifi mümkün olmayan ancak gittiğinizde anlayacağınız bir arınmadan sonra tarihimizi bir de sevgili rehberimiz Şakir Bey’den dinleyerek Alaaddin Camii, Karatay Medresesi’ni ziyaret ettik. Ardından Sille-Meram Bağları-Tavus Paşa Türbesi ziyaretleriyle toprak ananın bize sunduğu tüm güzelliklerle vaktin nasıl geçtiğini anlamıyoruz.

————————————————-

Başkentimiz Ankara’ya Konya’dan hareket eden TCDD YHT ile geçiyoruz. İlk olarak büyük önder Mustafa Kemal Atatürk’ümüzün Anıtkabir’ini ziyaret ediyoruz. Arslanlı yolda yürürken atamın huzuruna çıkabilmenin gururu var yüreğimde… Ne Mutlu Türküm diyene!

Yine YHT ile Ankara’dan Eskişehir’e kısa sürede kolaylıkla ulaşıyoruz. İlk durağımız Devrim arabası, %100 Türk üretimi olan ilk otomobilimizi merak dolu gözlerle inceliyorum. Sazova Bilim Parkı’nda ki korsan gemisi, masal şatosunu hayranlıkla geziyorum, her güzel anın vardır mutlaka. Yavaş yavaş gezimizin sonuna geliyoruz. Bizlere bu imkanı sunan siz değerli sponsorumuz TEB, projenin fikir babası çok değerli güzel insan Gençlik ve Spor Bakanımıza, Gençlik Treni liderlerimize, TCDD çalışanlarına teşekkürlerimi borç bilirim.