Ana SayfaBizden HaberlerGençlik Treni Günlüğü – Özge Aydın

Gençlik Treni Günlüğü – Özge Aydın

08.07.2012

Merakla Adana Gençlik Merkezi’ne geldim. İlk yolculuğum değildi, o yüzden ortama hemen alıştım. İstasyonda normal odalar beklerken çok daha fazlasıyla karşılaştım. Bu kadar konforlu olabileceğini hiç düşünmemiştim bir trenin. Oda, tuvalet, duş her şey mükemmel. Bu imkânları sağlayan Gençlik ve Spor Bakanlığı’na minnettarım. Her şey için çok teşekkürler.

09.07.2012

Trende 2. günümüz. Erkenden kalkıp Sivas merkeze geldik. Tarihi camii daha sonra kalede bulunduk. Abdi Ağa Konağı’nı gezdik. Buruciye Medresesi, alışveriş derken trende bulduk kendimizi. Trenle 4 saatlik yolculuktan sonra Divriği Ulu Cami, Daruşşifa’yı tanıdık. Oradaki yapı, yapılışı, figürler, resimler hayatımda gördüğüm en güzel yerdi. Hiçbir şeyden bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyorum!

Bir eser bu kadar akıllıca olamazdı. Atalarımla bir kez daha gurur duydum. Allah aşkı, Peygamber sevgisiyle yapılmış bu yapıyı hayatımda unutamayacağım bir anı olarak kalacak.

“Sen olmasaydın bunların hiçbirini yapmazdım.” – Ahmet Şah

10.07.2012

3. gün son gündü. Sabahtan başladık geziye. Kayseri umduğumdan da güzel çıktı. Gelişmiş bir büyükşehir. Adana kadar olmasada çok beğendim. Kadir Has Müzesi, Mimar Sinan’ın Evi, Yeraltı Şehri, kazı sonrası bulunan Arkeoloji Müzesi’ni gezdik. Yorulduk tabii. Hemen dinlendik ve yemek yedik. İşte en sevdiğim yer Erciyessss! Teleferikle Erciyes’e çıktık hava buzdu. Ama üşümeye değdi sanırım. Belki hayatımda yapamayacağım gezilere katıldım. Bu kadar imkânımız olmayabilirdi belki de. Her şey şahaneydi. Bu imkânları sağladığınız için size ömür boyu minnet duyacağım. Hepinize çoooooook teşekkürler. Biz iyi bir aileyiz artık 🙂